GINSENG GIRLS
It's not necessarily the fashion bloggers have to post photos pussy at all costs.
There I was thinking today: those who post pictures of hotties and cool outfit has dozens of comments in most, but those who like me write and mail some photos to the CDC (cxxxo dog) has not. But I obviously I strabatto ...
Today pecking Ale, to return the lunch break, and makes us "How are purple, I can take a picture?" Imagine if
egocentric as they said no ... And photo via Blackberry!
Yes, in spite of Reflex and controreflex, mm, ISO, AF e nitidezze, questa è una foto di un "misero" cellulare!!! Oddio qualcuna è mica svenuta?
Mi sembrava "d'uopo" regalarvi un mio sacro momento quotidiano con la mia inseparabile compagna d'avventura nonchè collega, Marghe
Il momento sacro di cui or ora ho fatto menzione (oggi sono un pò dantesca, vogliate perdonarmi) è il Ginseng al barrino sotto la redazione, che indovinate chi ha come "simbolo"? Una che non s'è mai vista e che tra l'altro non mi è manco mai piaciuta più di tanto: Audrey Hepburn.
Il Ginseng per me è un rito, con il cioccolatino cremino o Lindor al seguito, nel senso che prima c'è il Ginseng, poi l'attivazione "Zabetta mode" for about ten minutes, followed by the cigarette Marge (I'm a fucking healthy convinced) and then after I sat in front of the computer in search of inspiration begins the gap chocolate. A strictly suck out my pineapple, orange exceptions. The ACE disgusts me. Although I know that "it sucks" does not say why it seems bad.
Now that I have made my share in this magic moment, you are guaranteed the best people.
0 comments:
Post a Comment